srijeda, 9. lipnja 2010.

Vacanze Romane

'' Praznik u Rimu'' je ipak moj najdraži film, iako sam svjesna da postoje puno bolji i kvalitetniji filmovi ovaj mi je nekako najbliži srcu.
Često sam se pitala zašto baš taj film?
Možda zato što sam ga prvi put pogledala u nekim osjetljivim teeneđžerskim godinama kada me je ova čarobna ljubavna priča zadivila .
Možda zato što u filmu glume dva predivna glumca: Audrey Hepburn i Gregory Peck ( koji su ,gle čudom, moja dva najdraža glumca).
A možda i zbog Rima u kojem sam provela neko vrijeme.
A možda ipak cijeli taj miks
Iako je film pripadau romantične komedije nema baš kraj kakav smo navikli gledati u tom žanru, nema happy enda, ali sve ostaje jasno i bez tragedije.
Izgleda da su prije snimali pametne filmove kakva publika i zaslužuje.


Praznik u Rimu (eng. Roman Holiday) je romantična komedija iz 1953. čija je tema priča o mladoj princezi koja pobjegne tijekom službenog posjeta Rimu i sprijatelji se s ciničnim američkim novinarom koji samo želi ekskluzivnu priču, ali kasnije shvati da se zaljubljuje u nju.


U filmu Praznik u Rimu američkoj je publici prvi put predstavljena Audrey Hepburn, glumica rođena u Belgiji, koja je za ulogu u tom filmu nagrađena i Oskarom za najbolju glumicu. Uz Audrey Hepburn, glavne su uloge tumačili Gregory Peck i Eddie Albert.

Nema komentara:

Objavi komentar